Cum pot fi afectate campaniile Facebook Ads de noul iOS 14 de la Apple

facebook Ads si ios 14 de la AppleApple a anunțat ca actualizarile introduse cu noul sistem de operare  iOS 14  vor avea impact asupra modului în care sunt receptionate si procesate evenimente de conversie din instrumente precum pixelul Facebook. Practic noile actualizari vor afecta companiile Facebook Ads care promovează aplicații mobile, precum și cele care optimizează, vizează și raportează evenimente de conversie web.

Politica Apple va interzice colectarea și partajarea anumitor date, cu excepția cazului în care utilizatorii accepta acest lucru pe dispozitivele iOS 14. Pe măsură ce mai mulți oameni renunță la urmarirea pe dispozitivele iOS 14, personalizarea anunțurilor și raportarea performanței vor fi limitate atât pentru evenimentele de conversie a aplicației, cât și pentru cele web.

Pentru a veni in sprijinul utilizatorilor Facebook a prezentat cateva sfaturi  pentru a sprijini derularea campaniilor eficiente cu asigurarea confidențialitatii utilizatorilor:

-Actualizați SDK-ul Facebook pentru iOS 14 versiunea 8.1 pentru a vă ajuta să personalizați anunțurile livrate utilizatorilor iOS 14 și să primiți în continuare rapoarte despre evenimente de conversie a aplicațiilor;

– Verificați domeniul site-ului dvs. web pentru a evita orice întrerupere viitoare a campaniilor.

– Configurați 8 evenimente de conversie web preferate pe domeniu în Event Manager. Măsurarea evenimentelor cumulate limitează domeniile la 8 evenimente de conversie care pot fi utilizate pentru optimizarea campaniei.

– Puteți utiliza conturile dvs. publicitare existente pentru a face publicitate către utilizatorii iOS 14, dar va trebui să creați campanii separate de instalare a aplicației iOS 14 din cauza limitărilor de raportare din API-ul SKAdNetwork de la Apple.

– Puteți asocia aplicația dvs. cu un singur cont publicitar. Cu toate acestea, puteți utiliza același cont publicitar pentru a face publicitate pentru mai multe aplicații.
Fiecare aplicație este limitată la 9 campanii iOS 14 simultan. Fiecare campanie este limitată la 5 seturi de anunțuri de același tip de optimizare. Nu puteți varia alegerea de optimizare în funcție de seturile de anunțuri din aceeași campanie. Există o perioadă de resetare de 72 de ore după ce opriți sau ștergeți una dintre cele 9 campanii iOS 14 permise înainte ca aceasta să nu mai fie luată în considerare pentru limita dvs. Acest lucru va ajuta la minimizarea riscului de optimizare și raportare incorectă a campaniei din cauza raportării întârziate a datelor despre evenimentele de conversie din API-ul SKAdNetwork de la Apple.
– Licitația este singura opțiune de cumpărare disponibilă atunci când creați un anunț pentru dispozitivele iOS 14, acoperirea și frecvența nu sunt disponibile.
După publicarea campaniei, nu puteți activa sau dezactiva comutarea pentru campania iOS 14. Va trebui să dezactivați sau să ștergeți campania.
– Pixelul dvs. se poate optimiza numai pentru maximum 8 evenimente de conversie pentru fiecare domeniu.

Facebook a anuntat ca va oferi actualizări și resurse suplimentare pentru a sprijini publicitatea companiilor pe masura ce acestea devin disponibile.

Sperăm că aceste informații sunt utile pentru dumneavoastra!
Daca vă putem ajuta pentru îmbunătățirea prezenței online nu ezitați sa ne contactati.

Editor GROWeb

Despre noi și acest blog

Suntem o companie de marketing digital, cu accent pe a ajuta clienții noștri să obțină rezultate excelente în mai multe domenii cheie.

Cereți o ofertă gratuită

Oferim servicii profesionale de SEO care ajută site-urile să își mărească corespunzător scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai înalte clasamente, chiar și atunci când vine vorba de cuvinte cheie extrem de competitive.

Mai multe de pe blogul nostru

Vedeți toate postările