Importanța textului de ancorare în back-links

Importanța textului de ancorare în ceea ce privește o strategie de legătură nu poate fi supraestimată. Backlink-urile reprezintă o parte importantă a algoritmului motorului de căutare. La inițierea unei campanii de legătură, este vital ca site-urile externe să fie conectate folosind cuvinte cheie și termeni adecvați în textul de ancorare.

Aproape întotdeauna, legătura dintre candidați va folosi numele companiei ca text ancoră. Acest lucru nu oferă niciun fel de descriere a produselor sau serviciilor companiei vizate. Sigur, poate fi grozav în scopuri de branding, dar de obicei nu este necesar. În cele mai multe cazuri, companiile înregistrează deja un nivel ridicat (dacă nu primul) pentru căutările care încorporează marca lor.

Iată un exemplu folosind compania fictivă „Romstal Distributie SRL”:

Majoritatea oamenilor se vor lega pur și simplu cu termenii „Romstal”. Acest lucru este bine, dar nu descrie produsele sau serviciile companiei, nici nu oferă niciun context. Prin adăugarea cuvântului „instalații sanitare” sau a termenului „instalații baie” (adică „Romstal instalații sanitare” sau „Romstal instalații baie”), este posibil să conduceți un trafic suplimentar care altfel nu a atins site-ul companiei.

 

Sperăm că aceste informații sunt utile pentru dumneavoastra!
Daca vă putem ajuta pentru îmbunătățirea prezenței online nu ezitați sa ne contactati.

Editor GROWeb

Despre noi și acest blog

Suntem o companie de marketing digital, cu accent pe a ajuta clienții noștri să obțină rezultate excelente în mai multe domenii cheie.

Cereți o ofertă gratuită

Oferim servicii profesionale de SEO care ajută site-urile să își mărească corespunzător scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai înalte clasamente, chiar și atunci când vine vorba de cuvinte cheie extrem de competitive.

Mai multe de pe blogul nostru

Vedeți toate postările