Utilizarea strategică a imaginilor în optimizarea motorului de căutare

Atunci când evaluezi structura și aspectul paginii, există o modalitate subtilă, dar strategică de a folosi imaginile într-un mod prietenos SEO (dincolo de tag-urile ALT) care îți îmbunătățește rangul de căutare, permițându-ți să integrezi mesajele de marketing necesare. Confuz? Să examinăm un exemplu:

Să presupunem că operează un site de călătorie și că doriți să optimizați o pagină dată pentru termenul „hotel Las Vegas”. Să presupunem că doriți, de asemenea, să includeți un mesaj de marketing atrăgător precum „Rezervați acum și economisiți 20%!”. Sloganul menționat mai sus nu are text descriptiv, dar posedă caracteristici persuasive. Acestea fiind spuse, ați putea dori să plasați sloganul într-o imagine și fraza cheie (adică hotelul Las Vegas) într-o etichetă de antet. Acest lucru pune accentul pe termenul dorit, dar oferă totuși o oportunitate de marketing fără a compromite consecvența cuvintelor cheie.

Cu alte cuvinte, imaginile sunt un loc minunat pentru a introduce mesaje de marketing care nu conțin cuvinte cheie și fraze necesare. Folosind această tehnică se va asigura că textul descriptiv este indexat, în timp ce jargonul de marketing este neglijat. Combinația conținutului bogat în cuvinte cheie și a mesageriei agresive va satisface ambele părți ale ecuației strategice.

 

Sperăm că aceste informații sunt utile pentru dumneavoastra!
Daca vă putem ajuta pentru îmbunătățirea prezenței online nu ezitați sa ne contactati.

Editor GROWeb

Despre noi și acest blog

Suntem o companie de marketing digital, cu accent pe a ajuta clienții noștri să obțină rezultate excelente în mai multe domenii cheie.

Cereți o ofertă gratuită

Oferim servicii profesionale de SEO care ajută site-urile să își mărească corespunzător scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai înalte clasamente, chiar și atunci când vine vorba de cuvinte cheie extrem de competitive.

Mai multe de pe blogul nostru

Vedeți toate postările