Google anunta modificari in utilizarea cuvintelor cheie pentru campanii Google Ads

Noutati cuvinte cheie Google AdsGoogle a anuntat ca incepand cu a doua jumatate a lunii februarie  sunt lansate modificări ale potrivirii expresiei și ale modificatorului de potrivire amplă a cuvintelor cheie in configurarea campaniilor Google Ads, indiferent de modul în care clientii caută.

Practic pana acum aveam la dispozitie următoarele tipuri de potrivire a cuvintelor cheie:

  • Potrivire exactă pentru precizie
  • Potrivire ampla pentru acoperire
  • Modificare potrivire expresie și potrivire amplă pentru un echilibru al ambelor

De la jumatatea lunii februarie, pentru a oferi mai mult control și o acoperire mai bună, Google va transfera cel mai bun modificator de potrivire amplă în potrivirea expresiei. Ca rezultat, potrivirea expresiei se va extinde pentru a acoperi traficul suplimentar de modificare a potrivirii ample, în timp ce continuă să se respecte ordinea cuvintelor atunci când este important pentru semnificație. Cu aceste îmbunătățiri, puteți accesa căutările dorite doar utilizând potrivirea expresiei – fără a vă face griji cu privire la căutările pe care nu le doriți.

Google va elimina treptat suportul pentru modificatorul de potrivire amplă.


Începând cu jumătatea lunii februarie, atât cuvintele cheie de potrivire a expresiei , cât și modificarea potrivirii ample vor începe să treacă la acest nou comportament de potrivire . Deoarece acest comportament va fi aplicat ambelor tipuri de potrivire, Google a anuntat ca nu va trebui să întreprindeți nicio acțiune imediată – vă veți păstra datele de performanță și nu veți avea nevoie să vă migrați cuvintele cheie.

Începand cu luna  iulie, odată ce noul comportament a fost lansat la nivel global, nu veți mai putea crea noi cuvinte cheie pentru modificarea potrivirii ample. Cu toate acestea, cuvintele cheie existente ale modificatorului de potrivire amplă vor continua să fie difuzate sub noul comportament.

De aceea,  vă recomandăm să incepeti sa creați de acum cuvinte cheie noi folosind tipul potrivirea expresiei.

Asa cum ne-a obisnuit, Google va transmite informatii noi pe măsură ce vor lansate aceste modificări. Pentru a afla din timp ultimele modificari accesați centrul de Ajutor Google Ads

Sperăm că aceste informații sunt utile pentru dumneavoastra!
Daca vă putem ajuta pentru îmbunătățirea prezenței online nu ezitați sa ne contactati.

Editor GROWeb

Despre noi și acest blog

Suntem o companie de marketing digital, cu accent pe a ajuta clienții noștri să obțină rezultate excelente în mai multe domenii cheie.

Cereți o ofertă gratuită

Oferim servicii profesionale de SEO care ajută site-urile să își mărească corespunzător scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai înalte clasamente, chiar și atunci când vine vorba de cuvinte cheie extrem de competitive.

Mai multe de pe blogul nostru

Vedeți toate postările