SEO nu este o știință exactă. Acest lucru devine evident atunci când încercăm să încorporăm SEO și branding-ul într-o strategie. Acest proces este extrem de limpede. Pe de o parte, SEO se ocupă de plasarea cuvintelor cheie și fraze. Pe de altă parte, brandingul se ocupă de loialitatea și cultura companiei. Incorporarea ambelor părți diluează proeminența ambelor. Dar eliminarea unuia sau a celuilalt ar putea să nu îndeplinească toate obiectivele strategice și de marketing.
Încă o dată, trebuie subliniat faptul că SEO reprezinta mai degrabă o serie de orientări decât o știință exactă. Acestea fiind spuse, următoarea recomandare poate fi folosită pentru a satisface ambele părți ale ecuației. În general, cuvintele cheie și frazele (adică SEO) ar trebui să rămână în centrul oricărei companii din stadiu incipient, iar încorporarea branding-ului companiei ar trebui să apară ulterior în evoluție. Aceasta este pur și simplu o declarație generală și nu trebuie luată ca ceva obligatoriu.
Argumentarea este destul de simplă. La început, nimeni nu știe numele companiei dvs., dar probabil că vă caută produsele sau serviciile. Cu alte cuvinte, doriți să vizați cuvinte cheie și expresii care se concentrează în jurul ofertei dvs., mai degrabă decât compania dvs. Pe măsură ce construiți loialitate și credibilitate, branding-ul devine mai important. În acest moment este posibil să doriți să includeți mesajele corporative pentru a consolida relația cu clienții și a încuraja încrederea în brandul dvs.
Un ultim gând despre branding: în cazul în care cineva cauta numele companiei dvs., este probabil să găsească site-ul dvs. oricum. Acest lucru se datorează în principal ancorării textului și a legăturilor din spate. Prin urmare, optimizarea numelui companiei este mai degrabă nesemnificativă în majoritatea cazurilor.
Sperăm că aceste informații sunt utile pentru dumneavoastra!
Daca vă putem ajuta pentru îmbunătățirea prezenței online nu ezitați sa ne contactati.
Editor GROWeb
- [:ro]accent[:en]emphasis[:], [:ro]continut[:en]content[:], [:ro]credibilitate[:en]credibility[:], [:ro]cuvinte cheie[:en]keywords[:], [:ro]loialitate[:en]loyalty[:], [:ro]strategia seo[:en]seo strategy[:], [:ro]text ancorat[:en]anchor text[:], back-links, branding, corporate messaging, evolution, flat
Despre noi și acest blog
Suntem o companie de marketing digital, cu accent pe a ajuta clienții noștri să obțină rezultate excelente în mai multe domenii cheie.
Cereți o ofertă gratuită
Oferim servicii profesionale de SEO care ajută site-urile să își mărească corespunzător scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai înalte clasamente, chiar și atunci când vine vorba de cuvinte cheie extrem de competitive.
Mai multe de pe blogul nostru
Vedeți toate postărileArticole recente
- WordPress 6.5 “Regina” – update WordPress aprilie 2024 joi, 4 aprilie 2024
- WordPress 6.3 “Lionel” – update WordPress august 2023 miercuri, 9 august 2023
- Top 10 – Cele mai populare cautari pe Google in Romania 2022 miercuri, 7 decembrie 2022