Este necesară trimiterea către motorul de căutare?

Răspunsul simplu este NU – nu este necesară trimiterea motorului de căutare. Majoritatea motoarelor de căutare din zilele noastre (mai ales Google) accesează cu crawlere și indexează pagini urmând linkurile. Folosind această logică, un singur link de intrare de pe orice pagină deja indexată va identifica pagina dvs. cu motorul. Ulterior, dacă această pagină face legătura cu alte pagini din site-ul dvs., acestea vor fi indexate … și așa mai departe.

Din acest motiv, legătura de intrare este foarte importantă. De fapt, achiziționarea back-links poate fi cea mai importantă dintre SEO. Cu toate acestea, în teorie, un proprietar de site-uri web nu ar trebui să „caute” sau să „vâneze” link-uri. Dacă conținutul prezentat este de interes, util și / sau important, există o tendință naturală între utilizatorii web de a conecta la informații. Aceasta este baza algoritmului Google PageRank.

Cu tot respectul, trimiterea site-ului dvs. la motoarele de căutare nu poate face rău. În plus, aceasta implică doar 5 minute de muncă adăugată, presupunând că trimiteți doar tipilor mari. Și odată este de ajuns … nu trebuie să trimiteți site-ul dvs. de mai multe ori. Nu ajută sau nu accesează site-ul dvs. cu crawlere mai rapid sau mai des.

Trebuie remarcat faptul că trimiterea site-ului la Google, Yahoo, MSN și multe altele nu costă o taxă. Multe companii de SEO afirmă că trebuie să plătiți pentru a fi indexate. Nu este cazul și aș sta departe de aceste companii. Ei sunt bani înfometați și nu se uită la interesul tău cel mai bun.

V-ați gândi vreodată să faceți o vacanță în întreaga țară fără a aduce o hartă? Este destul de greu să vă găsiți în anumite locuri cu o hartă. Cât de greu ar fi dacă ați încercat această aventură fără una? Cu toate acestea, exact ceea ce fac oamenii în fiecare zi în lumea online. Ei au încercat să își construiască propriile afaceri online, fără a avea o foaie de parcurs spre succes. Apoi, după luni sau ani de rătăcire în jurul valorii de on-line, ei renunță la frustrare și renunț. Ei pleacă departe spunând că Internetul nu funcționează pentru ei. Motivul pentru care nu a funcționat este că nu au luat o hartă și au urmat-o!

Nu trebuie să vă pierdeți în shuffle-ul online. Mai jos vă voi da zece pași pentru a vă ajuta să vă schimbați cursul și să vă începeți în direcția cea bună. Nu este tot ceea ce trebuie să știți prin orice aspect al imaginației, dar vă va oferi o fundație fundamentală pe care să o dezvoltați.

Luați în considerare harta dvs. începător pentru a profiturilor de marketing pe Internet.

 

1. Alegeți o piață vizată

Cea mai mare greseala pe care o fac cei mai multi oameni atunci cand incepe o afacere este ca ei aleg un produs si apoi incearca sa gaseasca oameni care doresc sa-l cumpere. Dacă aceasta este direcția pe care o porniți din călătoria dvs., atunci mergeți în direcția opusă destinației. Întreprinderile înțelepte operează dintr-un concept diferit. Ei aleg o piață în primul rând, și apoi alege un produs pe care oamenii îl caută. Cu alte cuvinte, în loc să încerce să găsească conducători pentru a-și vinde produsul, aceștia găsesc potențiali clienți și apoi îi întreabă ce doresc să cumpere.

Nu vă gândiți chiar să începeți o afacere până când nu știți exact de unde vă veți îndrepta conducătorii. Gândiți-vă mai întâi la clienții vizați. Apoi, puteți veni cu un produs pentru acei indivizi. Doriți mai degrabă să aveți 1.000 de hit-uri pe zi la site-ul dvs. de audiență generală SAU 10 hit-uri pe zi de oameni care sunt disperați și dispuși să plătească orice preț pentru a vă cumpăra produsele? Dacă sunteți inteligenți, veți alege persoanele care sunt gata să cumpere!

 

2. Dezvoltați un produs

Apoi, trebuie să dezvoltați un produs sau un serviciu pentru această piață. Nu doar să sari pe bandwagon de programe afiliate atunci când ajungeți la acest pas. Există trei modalități majore de a vinde un produs online:

a. Vă creați propriul produs exclusiv.

Aceasta este cea mai bună ocazie pe care o aveți. Dacă vă dezvoltați propriul produs, puteți să alegeți prețul, să vindeți drepturile de reprint al altora, să creați un program de afiliere etc. Nu-mi spuneți că nu puteți face acest lucru. Zeci de mii de antreprenori inovatori și-au folosit propriile produse de informare pentru a-și începe cariera. Puteți să.

De-a lungul vieții, sunt sigur că există ceva pe care l-ați învățat că puteți împărtăși într-un produs How-To. Poate cunoașteți pe altcineva care are cunoștințele corecte despre un produs How-To și ați putea să-i oferiți să-i ajute să creeze un produs dacă ambele împărțiți drepturile asupra acestuia. Nu doar sari peste această ocazie și spuneți că nu se poate face.

 

b. Achiziționați drepturile pentru un produs.

Puteți achiziționa drepturile pentru produse de succes pentru $ 500 – $ 20.000. Dacă altcineva a creat un produs despre care știți că țara dvs. vizată este interesată, oferiți-i o taxă în avans pentru drepturile la acesta. În acest fel puteți obține propriul produs și nu trebuie să plătiți niciodată un ban în redevențe. De asemenea, puteți căuta prin reviste piața pe care ați vizitat-o și căutați produsele pe care oamenii le vând. Apoi, dați-le un telefon și solicitați drepturi exclusive de Internet pentru produsul lor pentru un anumit procent din profit sau o taxă în avans.

c. Vă alăturați unui program de afiliere.

Dacă începeți doar online, aceasta poate fi o alegere bună. Trebuie să țineți cont de faptul că nu oferă destul potențialul de profit care vă creează propriul produs sau obțineți drepturi pentru unul. Când alegeți un program de afiliere, asigurați-vă că este ceva ce piața vizată dvs. nu poate lipsi. Trebuie absolut să o aibă. De asemenea, acordați o atenție specială profiturilor pe care le primiți de la fiecare vânzare.

Dacă vi se plătesc numai comisioane de 5% pentru vânzările de cărți de 10 USD, veți face doar 50 de centi pe client. Ar fi nevoie de 2.000 de clienți pentru a obține profit de 1.000 de dolari. Nu poți face bani ca asta online! Căutați produse cu prețuri mai ridicate și comisioane mai mari … în special comisioane în intervalul de 25% sau mai mare.

 

3. Creați un PUV

Creați o poziție unică de vânzare pentru produsul sau serviciul dvs. Prea multe companii încearcă doar să fie me-prea companii online. Nu poți fi ca și tipul următor și te aștepți să faci un profit într-o economie globală. Mergeți la site-ul web al următorului la comandă este prea ușor pentru clienții dvs.

Trebuie să creați un caracter unic pentru produsul sau oferta dvs. Ce puteți oferi că nimeni altcineva nu poate? Puteți oferi mai multe garanții, un serviciu mai bun pentru clienți, mai mult suport tehnic, expediere mai rapidă sau prețuri mai mici. Gândește-te la ceva care te va diferenția de toți concurenții tăi online și vei spune în detaliu ce este.

 

4. Alegeți un nume de domeniu și un serviciu de găzduire

Următorul pas este să alegeți un nume de domeniu care să descrie compania dvs., USP și oferta. Încercați să le păstrați cât mai scurte și mai descriptive despre afacerea dvs.. Evitați să utilizați liniuțe sau greșeli ale produsului dvs. Ambele lucruri vor determina oamenii să renunțe la o parte a domeniului dvs. dacă îl introduc. Cineva va primi traficul liber pe care l-ați angajat din greu pentru a obține.

Pentru găzduire, eu personal aleg să folosesc Virtualis deoarece au cel mai rapid serviciu de relații cu clienții și suport tehnic în industrie. Testați-i. Ei vă vor răspunde în oră … oricând 24 de ore pe zi. Nici o altă companie cu care am fost vreodată nu sa apropiat!

 

5. Dezvoltați un site prietenos pentru clienți

Următorul pas în acest proces este de a dezvolta site-ul dvs. web și a pus-o pentru lumea pentru a vedea. Dacă plănuiți să dețineți o afacere de internet cu normă întreagă, vă recomand să învățați cum să vă proiectați singur site-ul folosind una din zecile de programe disponibile la orice magazin de software.

Veți economisi bani atât de mult dacă puteți face lucrarea dvs. doar pe editare singur ca site-ul dvs. crește. Dacă afacerea dvs. principală este offline și adăugați doar un venit secundar, atunci vă recomandăm să luați în calcul un profesionist pentru site-ul dvs. pentru dvs.

Când proiectați site-ul dvs., țineți cont întotdeauna de client. Furnizați formulare de comandă pentru comenzile de card de credit online. Faceți toate legăturile ușor de înțeles. Încercați să păstrați site-ul dvs. simplu. Gândiți-vă ca un client, nu proprietarul afacerii.

Clienții dvs. nu sunt la fel de interesați de afacerea dvs. ca și dumneavoastră. Asigurați-vă că ați pus avantajele site-ului dvs. și ale site-ului dvs. USP chiar în partea de sus a site-ului. Mai mult de jumătate dintre surferii web nu coboară dincolo de primul ecran plin de informații. Deci, trebuie să le oferiți informațiile de care au nevoie cât mai curând posibil. Regulile pentru orice tip de afacere sunt Beneficiile, Beneficiile și alte Beneficii.

 

6. Oferiți un Freebie

Una dintre cheile majore pentru dezvoltarea traficului și a vânzărilor de pe site-ul dvs. este de a oferi întotdeauna un tip de freebie ca factor de desen. De exemplu, vă ofer zeci de rapoarte gratuite, rapoarte meteorologice, știri și multe altele. Cel mai mare factor de desen pe parcursul ultimelor 8 luni a fost cele două cărți electronice gratuite pe care le oferim pe site-ul nostru persoanelor care se abonează la acest buletin informativ.

Trebuie să veniți cu un freebie indiferent de tipul de afacere în care vă aflați. Creați un raport gratuit și eliberați-l. Adăugați o placă de mesaje sau alt tip de program CGI pe site-ul dvs. Oferiți o demonstrație gratuită a software-ului dvs. Creați ceva pe care să îl puteți oferi gratuit pe site-ul dvs. pentru a atrage vizitatorii.

 

7. Porniți propria dvs. listă de opțiuni

Aproape fiecare marketing pe Internet cu normă întreagă știu că și-a dezvoltat propria listă de e-mail de opt-in de un anumit tip. Pentru majoritatea dintre ele, este un buletin săptămânal pe care îl trimit prin e-mail. Pentru alții, poate fi un sfat al zilei. Alți oameni ar putea avea doar o listă la care trimit actualizări importante.

Indiferent ce alegeți să faceți, cotele vor fi de partea dvs. dacă vă concentrați pe construirea unei liste de abonați loiali de e-mail. Foarte rar clienții achiziționează de la dvs. prima dată când vizitează site-ul dvs. Cele mai multe dintre ele vor intra în listă, vor ieși câteva săptămâni sau luni și apoi vor cumpăra de la dvs. Trebuie să te cunoască înainte de a fi dispuși să-și cheltuiască banii cu tine.

Am constatat că cele mai eficiente conduceri provin din publicitatea offline. De exemplu, puteți achiziționa anunțuri într-o revistă populară vizată pentru afacerea dvs. Puteți achiziționa, de asemenea, o carte poștală într-unul dintre punțile de carduri. Începeți un co-op și obțineți alte 10 persoane pentru a face publicitate cu dvs. și pentru a vă difuza propriile anunțuri gratuit. Conexiunile offline care vin pe site-ul dvs. se întâmplă adesea să conțină un procent mult mai mare de cumpărători decât oricare dintre metodele de publicitate online.
Odată ce ați pus conturul nostru scurt 10 pas împreună aveți o hartă de bază pentru a crea propria ta poveste de succes pe Internet. Nu te-ai gândi să mergi într-o excursie fără o hartă. Deci, nu încercați să mergeți singuri online fără o hartă.

 

Sperăm că aceste informații sunt utile pentru dumneavoastra!
Daca vă putem ajuta pentru îmbunătățirea prezenței online nu ezitați sa ne contactati.

Editor GROWeb

Despre noi și acest blog

Suntem o companie de marketing digital, cu accent pe a ajuta clienții noștri să obțină rezultate excelente în mai multe domenii cheie.

Cereți o ofertă gratuită

Oferim servicii profesionale de SEO care ajută site-urile să își mărească corespunzător scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai înalte clasamente, chiar și atunci când vine vorba de cuvinte cheie extrem de competitive.

Mai multe de pe blogul nostru

Vedeți toate postările